Monday 12 November 2012

De Nieuwe Golf In Running: Een Herziening Van De Mizuno Wave Rider 12

De Mizuno Wave Rider 12 is een van de beste schoenen die ik ooit heb gedragen. Als een consistente loper mijn leven, lopen ik nu tussen 10 tot 25 mijl per week. Ik weet wat te zoeken in een schoen en de serie Mizuno Wave heeft het allemaal. Ze hebben een grote tong die biedt ultiem comfort en schok absorberend. De buitenzool biedt nog meer demping als gevolg van de bouw van de rubberen zool en deze bescherming maakt lopen veel minder een hoge impact oefening.

ik zijn geweest lopende mijn hele leven, en ik heb nog nooit zo goed een schoen als de loopschoenen Mizuno Wave. De schoenen zijn het belangrijkste aspect voor een loper. Als u niet een goede schoen hebt, kan het echt invloed uw tijden, maar ook de gezondheid van uw voeten en benen. Mizuno maakt veruit de beste loopschoenen, en ze doen het voor vele jaren. Ik persoonlijk met de Mizuno Wave Rider 12 uitgevoerd.

ik heb verscheidene dozijn of zo verschillende loopschoenen gedragen en deze zijn verreweg de beste die ik ooit heb geprobeerd. Deze schoenen zijn ook zeer betaalbaar voor iedereen, in het klein verkopend tussen tachtig dollar en een honderd en twintig dollar, maar met online groothandel, kun je waarschijnlijk vinden in de buurt van de linker kant van het spectrum.

The Mizuno Wave heeft een AP tussenzool, waarmee de meest comfortabele schoen die ik ooit gedragen heb terwijl ik lopen. Het is zo licht gewicht; u kan niet zelfs de enige voelen. Het heeft ook demping technologie: Mizuno golf die het hele effect absorbeert wanneer u uitvoert. Deze schoen is van een ton van de druk af van je knieën.

Dit is belangrijk omdat het uitvoeren een hoge impact oefening, wat betekent is dat elke keer dat u de grond raken, het zet heel wat druk op je voeten en je knieën. Daarom dat het is aanbevolen dat u uitvoert op zachte grond zoals gras of een met rubber bekleede track. Naast de demping technologie, is het handelsmerk hiel technologie VS-1, die ook de schokken absorbeert, maar meer het belangrijker het schokdempende leven van je schoen verlengt door verzet tegen compressie.

De buitenkant van de schoen is het handelsmerk buitenzool X-10, die een zeer langdurige rubber dat absorbeert effect in hoge impact gebieden en echt helpt je knieën is. Wanneer mensen lopen, lijken mensen te vergeten de enorme stress die wordt gelegd op de knieën bij het uitvoeren van. Elke keer dat je voet de grond raakt, dat energie schok gaat recht omhoog in het been en duwt op de knieën. Het is echt niet heel goed, maar er zijn manieren om te bestrijden dit en de sportschoen Mizuno Golf is een van de leiders in de knie schade wordt voorkomen.

De schoen zelf is zeer esthetisch en kan worden gedragen voor het uitvoeren, maar ook met normale kleren. Ik zou niet aanraden het met dressier kleren, maar het werkt met om het even wat atletische of informeel. De sportschoen Mizuno Golf is een van de betere schoenen die er en ze zijn een grote bang voor je buck schoen. Ik heb gevonden hen op het Internet nu, tussen de tachtig en een honderd en twintig dollar geprijsd.

No comments:

Post a Comment